در گفتگو با مهر مطرح شد؛

شكایتهای قدیمی دولت دهم ازفعالان رسانه دوباره به جریان افتاده است

شكایتهای قدیمی دولت دهم ازفعالان رسانه دوباره به جریان افتاده است علم عدل: مدیرمسئول اسبق سایت خبری فردا از بازتولید و به جریان افتادن شكایت های قدیمی اطرافیان رئیس جمهور سابق از فعالان رسانه ای و مطبوعاتی اطلاع داد.


سجاد نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینكه شكایت های قدیمی دولت دهم ازفعالان رسانه ای دوباره به جریان افتاده، از احضار خود به دادسرای فرهنگ و رسانه اطلاع داد و اظهار داشت: امروز طی تماسی از جانب دادسرای فرهنگ و رسانه به بنده ابلاغ گردید كه باید بر مبنای شكایت محمدرضا تقوی فرد مشاور و همراه نزدیك رئیس جمهور سابق در بازپرسی حاضر شوم. گویا تاریخ این شكواییه مربوط به پنج سال پیش است و الان با پیگیری دوباره آقای تقوی فرد دوباره به جریان افتاده است.

وی ادامه داد: بنده قریب به چهارسال است كه از فعالیت های مطبوعاتی كناره گرفته ام و دیگر فعالیت و مسئولیت رسانه ای ندارم. خبر مورد شكایت هم گویا در ستون خبرخوان سایت درج شده و بازنشر از رسانه دیگری است ولی آقای تقوی فرد همزمان از چند رسانه شكایت كرده و وكیل ایشان مجدانه در حال پیگیری این شكایت ها است.

وی با اشاره به رویه دولت دهم در برخورد با اهالی رسانه اظهار داشت: در دوران گذشته هم شكایت و تهدید و پرونده سازی وجه غالب و همیشگی اطرافیان رئیس جمهور سابق در برخورد با اهالی رسانه بود و بنده قریب به چهل بار با شكایت های مختلف این جریان به دادگاه احضار و جز یك مورد از همه این شكایت تبرئه شدم. اما آنچه جالب است پیگری دوباره این شكایت ها علی رغم مدعیات فعلی این جریان است.
وی ادامه داد: این جریان خاص طی یك سال اخیر حملات وسیعی را ضد دستگاه قضایی مطرح كرده و قوه قضاییه نامشروع خوانده است. ازاین رو سوال این است كه چرا این روزها وكلایشان در راهروهای این دستگاه نامشروع به پرونده سازی ضد منتقدان قدیمی خود مشغول هستند؟! این گروه سیاسی در جریان برخورد با آقای مشایی و بقایی مدام ناكید بر حق آزادانه عرضه نظر و مواضع از جانب افراد دارد ولی گویا این حق را فقط برای خود محفوظ می دارد و نه برای منتقدان سابق خود.

نوروزی با اشاره به اینكه در موعد مقرر در دادگاه حاضر خواهم شد تصریح كرد: این امر را فرصتی می دانم كه ماهیت حقیقی جریانات مدعی و فاصله میان شعار و عمل آنان آشكار شود.

1397/05/18
19:07:52
5.0 / 5
5122
تگهای خبر: پرونده , دادگاه , دستگاه , شكایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
حقوق و وكالت، مشاوره حقوقی آنلاین و خدمات وكالتی
alameadl.ir - حقوق مادی و معنوی سایت علم عدل محفوظ است

علم عدل - وکالت و حقوق علم عدل

حقوق و وکالت