دومین  جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی به پایان رسید

دومین  جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی به پایان رسید به گزارش علم عدل دومین  جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی، تهیه كننده سریال شهرزاد و از متهمان بانك سرمایه دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام به پایان رسید.


به گزارش علم عدل به نقل از ایسنا، در جلسه امروز بخش دوم کیفرخواست قرائت شد. بعد از آخر جلسه دادگاه قاضی مسعودی مقام اظهار داشت که جلسه بعدی دادگاه بامداد روز شنبه برگزار می گردد.
۲۷ مرداد ماه سالجاری اولین نشست رسیدگی به اتهامات محمد امامی و ۳۲ متهم دیگر پرونده برگزار شده بود. در اولین نشست دادگاه رسول قهرمانی نماینده دادستان به قرائت بخش اول کیفرخواست ۲۴۰ صفحه ای متهمان و علل انتساب جرم پرداخته بود.

بر اساس این گزارش، نام محمد امامی در جلسات رسیدگی به پرونده بانک سرمایه و بخش مربوط به «سید محمدهادی رضوی» و «احسان دلاویز» برده و از او بعنوان متهم یاد شده بود.۸
هشتم مهرماه سال ۹۹ غلامحسین اسماعیلی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده محمد امامی اظهار داشته بود: دومین جلسه رسیدگی به پرونده این متهم هفته آینده برگزار می گردد.

سخنگوی قوه قضاییه ۱۶ شهریورماه سالجاری با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با تداوم فعالیت دادگاه های ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی گفته بود که در دور جدید این دادگاه ها با برخی اصلاحات به کار خود ادامه خواهند داد.




منبع:

1399/07/16
14:29:26
5.0 / 5
1919
تگهای خبر: اتهام , پرونده , جرم , دادستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
حقوق و وكالت، مشاوره حقوقی آنلاین و خدمات وكالتی
alameadl.ir - حقوق مادی و معنوی سایت علم عدل محفوظ است

علم عدل - وکالت و حقوق علم عدل

حقوق و وکالت