مدیركل بازرسی چهارمحال و بختیاری:

۱۶۰۰ میلیاردریال از معوقات بانکی چهارمحال و بختیاری وصول شد

۱۶۰۰ میلیاردریال از معوقات بانکی چهارمحال و بختیاری وصول شد علم عدل: مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری از وصول ۱۶۰۰ میلیاردریال از معوقات بانکی در این استان اطلاع داد.



به گزارش علم عدل به نقل از مهر، علی احمدی اظهار نمود: در جهت نظارت بر عملکرد بانک ها با رویکرد پشتیبانی از سرمایه گذاران واقعی، وصول مطالبات از بدهکاران بانکی بخصوص واحدهای تولیدی و شرکت هایی که تعطیل بوده و صاحبان آنها هم اراده ای بر ادامه فعالیت ندارند، مطالبات بانکی بررسی گردید.
وی افزود: با هدف جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان و شرکتهای فعال از محل برگشت اقساط وام های قبلی وضعیت مطالبات غیر جاری بانکی به صورت مستمر و در بازه زمانی ماهیانه، با اعمال نظارت محسوس و غیر محسوس دنبال شد.
مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به برگزاری جلسات مشترک نماینده بانک ها و بدهکاران عمده با پیگیری بازرسی کل استان، خاطرنشان کرد: با پیگیری بازرسی کل استان، تأثیرگذاری خوبی در وصول مطالبات و مصرف تسهیلات در محل قراردادهای مربوطه مشاهده شد.
احمدی به مطالبات وصولی بانکهای استان اشاره نمود و اضافه کرد: در تیرماه سال جاری بیشتر از هزار و ۶۰۰ میلیاردریال در این رابطه وصول شده است.

1400/06/10
11:40:59
5.0 / 5
582
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
حقوق و وكالت، مشاوره حقوقی آنلاین و خدمات وكالتی
alameadl.ir - حقوق مادی و معنوی سایت علم عدل محفوظ است

علم عدل - وکالت و حقوق علم عدل

حقوق و وکالت