رییس دفتر شورای نگهبان در استان كرمانشاه:

3000 نفر انتخابات مرحله دوم را رصد می كنند

3000 نفر انتخابات مرحله دوم را رصد می كنند علم عدل: كرمانشاه رئیس دفتر شورای نگهبان در استان كرمانشاه از نظارت سه هزار نفر بر روند انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در استان آگاهی داد.


حجت الاسلام محسن مفید در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری این مرحله از انتخابات در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو اظهار داشت: در مجموع سه هزار نیرو در ۷۸۳ شعبه ستاندن رای در این دو حوزه مستقر شده و کار نظارت بر روند انتخابات را انجام می دهند.
وی اضافه کرد: تا این لحظه گزارشاتی از تخلفات انتخاباتی رسیده، اما هیچ کدام مستند نیستند و همکاران ناظر در حال مستندسازی تخلفات گزارش شده هستند.
مفید اشاره کرد: هیچ گزارش مستندی هم از خرید و فروش رای نداشته ایم و تا این لحظه مشکل خاصی و یا تخلف مستندی در روند برگزاری انتخابات مشاهده نشده است.
رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه اشاره کرد: عوامل نظارتی ما در محل شعب حضور دارند و هرجا که تخلفی گزارش شود سریعا پیگیری کرده و برای مستندسازی آن اقدام می کنند.
مفید با اعلان اینکه وجود آثار تبلیغاتی نامزدها در محل شعب و خارج از آن تخلف ممنوع می باشد، اظهار داشت: در همین راستا نماینده فرماندار با هماهنگی نیروی انتظامی که وظیفه حفاظت از شعب ستاندن رای را برعهده دارد، موظف به امحا آثار تبلیغاتی نامزدها هستند.




منبع:

1399/06/22
13:01:44
5.0 / 5
1862
تگهای خبر: اسلامی , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
حقوق و وكالت، مشاوره حقوقی آنلاین و خدمات وكالتی
alameadl.ir - حقوق مادی و معنوی سایت علم عدل محفوظ است

علم عدل - وکالت و حقوق علم عدل

حقوق و وکالت