از سوی دادستانی تهران تأكید شد

فرصت یک هفته ای شرکت تپسی برای حل مشکلات سرویس مدارس

فرصت یک هفته ای شرکت تپسی برای حل مشکلات سرویس مدارس علم عدل: شرکت تپسی با پیگیری دادستانی تهران مکلف شد که طی یک هفته مشکلات سرویس مدارس را رفع کند.


به گزارش علم عدل به نقل از مهر، بمنظور بررسی و رفع مشکلات پیش آمده درباب نحوه ارائه خدمات سرویس مدارس به دانش آموزان از طرف شرکت تپسی، مدیر عامل این شرکت و نمایندگان شهرداری تهران و آموزش وپرورش به دادستانی تهران فراخوانده شدند. در این نشست تاکید شد که فعالیت پیمانکاران در عرصه حمل و نقل دانش آموزی منوط به گرفتن گواهی صلاحیت از مرجع ذیصلاح است و شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر (اینترنتی) از این مساله مستثنی بوده و با گرفتن مجوز صلاحیت از وزارت کشور و با احراز شرایط، می توانند نسبت به خدمات دهی به دانش آموزان اقدام نمایند. دادستانی تهران شرکت تپسی را مکلف کرد طی یک هفته مشکلات سرویس مدارس را رفع کند. در این نشست اعلام گردید که پیش از شروع مدارس، ۹ هزار راننده در طرح سرویس مدارس در شرکت تپسی ثبت نام کرده اند که باتوجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، این تعداد به شش هزار نفر کم شد و متعاقباً در روز اول سال تحصیلی حدود ۶۰ درصد دیگر از رانندگان نیز انصراف دادند و ارائه خدمات عملاً از پنجم مهرماه شروع شد. با دستور دادستانی تهران، باتوجه به ثبت نام بیش از ۱۲ هزار دانش آموز در این طرح جهت بهره مندی از خدمات سرویس مدرسه و با توجه خدمات دهی ضعیف شرکت تپسی که نارضایتی عمومی را به همراه داشته، قرار شد این شرکت به تعهدات خود در حوزه سرویس دهی به دانش آموزان، عمل کند. همین طور با توجه به این که شرکت تپسی بمنظور ارائه سرویس حمل و نقل به دانش آموزان، در مرحله پیش ثبت نام از هر خانواده مبلغ ۵۰۰ هزار تومان دریافت کرده و هم اکنون نیز به سبب حجم گسترده ثبت نام، توان ارائه خدمات در شهر تهران را ندارد و باتوجه به گزارش مدیرعامل شرکت تپسی که برای خروج از این معضل، اختصاص ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی دیگر را ضروری اعلام کرد، قرار شد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهری تهران برای سرویس دهی بهتر به دانش آموزان، اجرای طرح های تشویقی و تکلیفی لازم را در دستور کار قرار دهد. با توجه به این که ۹۰ درصد خانواده ها بعد از انصراف از شرکت در طرح خدمت سرویس مدارس تپسی، وجوه واریزی خودرا دریافت کرده اند، قرار شد معاونت حمل و نقل شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت تپسی، نقصها و اشکالات موجود را مرتفع و ظرف یک هفته نتایج را به دادستانی گزارش دهند. با دستور دادستانی تهران، شرکت تپسی مکلف شد وجوه پرداختی توسط خانواده هایی که درخواست انصراف از خدمات سرویس آن شرکت را دارند، بلا فاصله به آنان مسترد کند.


منبع:

1402/07/20
17:03:11
5.0 / 5
354
تگهای خبر: اینترنت , ثبت , خدمات , دادستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
حقوق و وكالت، مشاوره حقوقی آنلاین و خدمات وكالتی
alameadl.ir - حقوق مادی و معنوی سایت علم عدل محفوظ است

علم عدل - وکالت و حقوق علم عدل

حقوق و وکالت